Niin se aika lentaa lentaa ja lentaa. Ja kohta on tullut eleltya tata Intian mannerta vuoden paivat. Hurjaa miten aika voikin menna niin nopeaan ja samalla tuntuu etta taalla olisi ollut ikuisuuden jos toisenkin.

Vuosi on ollut taynna uusia ihmisia, kokemuksia. Tuntikaupalla junassa ja bussissa istumista. Olen kaynyt vuorilla ja nahnyt kolmen meren yhtyvan. Ihaillut aallokkoja ja tuijottanut lumihuippuja. Olen nahnyt maaseutua ja suuria kaupunkeja. Olen tehnyt tyota, olen lepaillyt paivia pitkia laakereillani.

Kaiken taman voi kuitenkin tiivistaa siihen, etta olen nauttinut nauttinut nauttinut. Olen nauttinut pitkistakin tyopaivista vasymatta, olen nauttinut luonnonrauhasta ja kaupunkien sykkeesta. Olen nauttinut pitkista pitkista keskusteluista ja hiljaisuudesta. Olen nauttinut jokaisesta hetkesta ja oppinut niista hetkista jolloin tuntui surulliselta.


olen oppinut elamaan NYT, en eilen tai huomenna.

olen oppinut henkisesta hyvinvoinnista paljon ennemman kuin kaikkien menneiden vuosien aikana yhteensa.

olen nauttinut pienista asioista, oppinut olemaan murehtimatta suuria tai pienia silla ne selkenevat vasta kun lakkaa murehtimasta.

olen tavannut ihmisia joiden kautta olen oppinut nakemaan asioita uudella tavalla, ja ehka olen itsekin opettanut heille jotain

olen huomannut olevani vahvempi kuin koskaan ennen

olen huomannut olevani kaunis vaikken koskaan niin ennen ajatellut.

olen oppinut etta voin auttaa ilman puhetta, etta olen tarpeellinen ja etta Kiitos hyvasta tyosta saa tekemaan tyota viela paremmin.

olen tutnenut vahovja energioita niin ihmisten kuin paikkojenkin kanssa

olen nahnyt vilauksen siita, mita haluaisin tehda elamassani


olen nauttinut.


Minulla on vielakin opettelemista siina,etta nama tunteet pysyvat. Mutta olen valmis tekemaan kaikkeni etta niin tapahtuu. Pienin askelin saavun maaliini.

Kiitos kaikille Suomessa, etta annatte minun tehda taman ja ainakin yritatte ymmartaa :) Olette Rakkaita!


Ja kaikille jotka sivua luette, toivotan vuotta 2009 taynna iloa ja valoa, rauhaa ja rakkautta. Elakaa tassa hetkessa suuria murehtimatta ja huomaatte miten kaunista elama onkaan!


Anni